TCM Karlovy Vary

čínská medicína


N E M O C I


Jak na to?!

Jedním s velmi užitečných poznatků z mé stáže v Nanjingu (Čína) je procvičování chodidel jako prevence proti bolestem v zádech.

 

Cvičení je velmi jednoduché. Ale chce to pravidelnost. Už za pár dní se dostaví efekt. Pozitivní

je , že se u toho leží ještě v posteli. Ráno před vstáváním vás cvičení probere.

 

Tady je návod: Každý cvik zopakovat 10x

 

1. vlehu na zádech přitahovat palec k holeni (flexe) pěkně silou a pak natáhnout (distenze) - zase silou

2. točení chodidly - k sobě - zase pěkně zaberte

3. Točení chodidel od sebe - zase zaberte ať je pohyb cítit

4. střídavě flexe a distenze (natahovat a přitahovat chodidlo jako první cvik, ale jedna noha přitahuje (lexe) a druhá se zároveň matahuje.

 

Důležité je opravdu vložit do těch cviků sílu. Budete překvapení jak vám chrupe v kotnících a bolí holenní svaly. Ale po pár dnech se to začne lepšit. Ale ty výsledky! Ráda si přečtu, jak se to osvědčilo.

 

Mně super a moji klienti si to taky chválí. 

Nákupní košík

košík je prázdný

Vyhledávání

Doporučujeme

Přihlášení

www.cinska-medicina-vary.cz | Všechna práva vyhrazena